شرح وظایف
دريافت درخواستهاي خريد با امضاء كامل مسئولين مربوطه با شماره و تاريخ دبيرخانه .
استعلام قيمت از فروشگاههاي معتبر كشور و استان در صورت بالا بودن قيمت.
تامين اعتبار مورد نياز براي درخواستها ي انجام شده.
خريد وسايل درخواستي به قيمت مناسب و با كيفيت بالا .
درصورت تخصصي بودن اقلام ويا كارمورد نظر با هماهنگي كارشناس مربوطه انجام گيرد.
تحويل اقلام خريداري شده به انبار يا اموال جهت استفاده در قمسمتهاي مربوطه .
اعلام اقلام خريداري شده به قسمتهاي مربوطه.
اخذ رسيد انبار و اموال پس از تحويل جنس به آنها .
تنظيم اسناد واخذ دستور پرداخت از معاونت جهت ارائه به حسابداري .
پيگيري دريافت مبالغ اسناد تحويلي به عامل مالي معاونت .
بردن اقلام تعميري از قبيل يخچال، اجاق گاز، تلويزيون ، پمپ آب ، دينام، كامپيوتر، پرينترو.... با برگه خروج به تعميرگاههاي مجاز كه پس از رفع نقص مجدداً به دانشگاه آورده مي شود.
انجام امورات بانكي معاونت از قبيل اخذ دسته چك، خواباندن چك در حسابهاي مربوطه ، واريز مبالغ حق شركت ورزشكاران اعزامي به مسابقات ، واريز حق بيمه ورزشي ورزشكاران اعزامي و......